Veyron od svojho uvedenia vzbudzoval kontroverzné reakcie. Pre väčšinu ľudí je to najdrahšie a najrýchlejšie sériové auto všetkých čias. Zároveň sa ozývali hlasy, že Veyron stelesňuje nezmyselnú demonštráciu schopností koncernu Volkswagen. No nikto nemôže poprieť, že Veyron sa nezmazateľne zapísal do dejín automobilizmu.
Po niekoľkých špeciálnych limitovaných edíciách by sa mala v auguste objaviť verzia, o ktorej sa šuškalo už od uvedenia Veyronu. Zjednodušene povedané, tak ako má Impreza verziu WRX STI, Veyron by mal dostať takisto svoje schopnejšie ja.
Čo sa ešte dá na Veyrone vylepšovať? Mnoho vecí, ale najzásadnejšou je hmotnosť. Superšport s hmotnosťou takmer 1,9 tony sa na neporaziteľných 400 km/h na poriadne dlhej rovinke rozbehne, ale v zákrutách by ho kde kto z lacnejšej konkurencie strčil do vrecka. SuperVeyron má údajne schudnúť až o 300 kg, čím by sa jeho hmotnosť dostala necelých 1600 kg. Okrem ďalších úprav sa u Bugatti hovorí aj o zvýšení výkonu na asi 882 kW (1200 k).
Klebety potvrdil pre magazín Carsuk jeden zákazník, ktorý už zložil za nové Bugatti Veyron SuperSport zálohu. Auto by sa malo verejnosti predstaviť v auguste v kalifornskom Pebble Beach na podujatí Concours d’Elegance. Iba 30 smrteľníkov bude mať možnosť kúpiť si najlepšie Bugatti všetkých čias za cenu 1 650 000 eur bez dane.